Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sälen vs Trysil
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1199209" data-attributes="member: 83225"><p>Lite beroende på var man bor är ju dock Idre en bit längre att åka. V.6 borde dock båda vara vettigt lugnt med folk. Jag har inte åkt så mycket i Sälen och det är väldigt länge sen men Idre är ju som sagt en fantastisk plats för barn. </p><p></p><p>Om ni håller koll på väderprognoser mellan olika orter i Sverige så låter det ju som att ni är på jakt efter dump? Är planen alltså att åka massa offpist? Isf är ju både Idre och Sälen tämligen mediokra. Isf skulle jag köra någon timme till norrut och åka till Ramundberget istället.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1199209, member: 83225"] Lite beroende på var man bor är ju dock Idre en bit längre att åka. V.6 borde dock båda vara vettigt lugnt med folk. Jag har inte åkt så mycket i Sälen och det är väldigt länge sen men Idre är ju som sagt en fantastisk plats för barn. Om ni håller koll på väderprognoser mellan olika orter i Sverige så låter det ju som att ni är på jakt efter dump? Är planen alltså att åka massa offpist? Isf är ju både Idre och Sälen tämligen mediokra. Isf skulle jag köra någon timme till norrut och åka till Ramundberget istället. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sälen vs Trysil
Tillbaka
Topp