Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sälen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HitMe" data-source="post: 14336" data-attributes="member: 13245"><p>Jag lovar att anledningen till att Anco vill bränna Sälen är att han är rädd. Antingen det eller så vill han bara ha uppmärksamhet.</p><p></p><p>Jag lovar att han varken på sina löshälsskidor eller sin monomedstövlarnapåtvärs vågar åka störtlopp nedför Väggen.</p><p></p><p>Själv har jag både åkt störtlopp nedför hela Väggen, visserligen med hälen fast, samt lagt en minst sagt snabb etta nedför grannbacken "wordcupen" på snowboard. Jag har också gått på händer på bordet med barunderkropp till tonerna av Gunnars band på afterwhatever i Lindvallen. </p><p></p><p>Jag dricker däremot inga gula eller gröna drinkar någonstans i Sälen. Inget vin på krogen heller. Så vitt jag minns har jag aldrigt eldat i Sälen. Sannerligen har jag där aldrig utövat ens en liten KHE. Märkligt.</p><p></p><p>HitMe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HitMe, post: 14336, member: 13245"] Jag lovar att anledningen till att Anco vill bränna Sälen är att han är rädd. Antingen det eller så vill han bara ha uppmärksamhet. Jag lovar att han varken på sina löshälsskidor eller sin monomedstövlarnapåtvärs vågar åka störtlopp nedför Väggen. Själv har jag både åkt störtlopp nedför hela Väggen, visserligen med hälen fast, samt lagt en minst sagt snabb etta nedför grannbacken "wordcupen" på snowboard. Jag har också gått på händer på bordet med barunderkropp till tonerna av Gunnars band på afterwhatever i Lindvallen. Jag dricker däremot inga gula eller gröna drinkar någonstans i Sälen. Inget vin på krogen heller. Så vitt jag minns har jag aldrigt eldat i Sälen. Sannerligen har jag där aldrig utövat ens en liten KHE. Märkligt. HitMe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sälen
Tillbaka
Topp