Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sälja ett årskort i Whistler?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SimonH" data-source="post: 188149" data-attributes="member: 54825"><p>Jag tror du nog kommer få ganska svårt att kränga det för ett hyfsat pris. </p><p>Som du säger så är de personliga och på liftkortet så finns det en bild på dig. </p><p>Jag var där i 3 mån i vintras och dem har kontroll hela tiden nere vid basstationerna och läste av kortet med hjälp av någon manick.</p><p></p><p>Men om du hittar någon som är lik dig eller inte fattar bättre så är det bara att sälja.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SimonH, post: 188149, member: 54825"] Jag tror du nog kommer få ganska svårt att kränga det för ett hyfsat pris. Som du säger så är de personliga och på liftkortet så finns det en bild på dig. Jag var där i 3 mån i vintras och dem har kontroll hela tiden nere vid basstationerna och läste av kortet med hjälp av någon manick. Men om du hittar någon som är lik dig eller inte fattar bättre så är det bara att sälja. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sälja ett årskort i Whistler?
Tillbaka
Topp