Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Säljs Intuition innerskor (Liners) i Sverige?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SPORTWIZZ" data-source="post: 1019221" data-attributes="member: 144020"><p>Hej Pete22 och DR Dj. </p><p></p><p>Jag skriver i egenskap av representant för Sportwizz. Vi har som som tidigare nämnts blivit distributör för Intuition Liners från Vancouver. </p><p></p><p>Då avtalet blev klart ganska sent i år har vi haft begränsad möjlighet att visa upp produkterna för återförsäljare. </p><p></p><p>Butiker som tillhandahåller pjäxor från bla Dalbello, Scarpa, K2 mlf har möjlighet att köpa extra skor till befintliga skor. Man ska dock ha klart för sig att det inte är skorna som visas upp på Intutions hemsida. Det skiljer sig en del mellan innerskor vilka är direkt gjorda för sk "aftermarket" och de innerskor som redan sitter i kompletta pjäxor och som vissa butiker kan beställa idag. Jag har haft den här pucken med Intution och väntar på svar beträffande vad exakt det är som skiljer sig. Tills dess avvaktar jag. </p><p></p><p>Intuition kommer att finnas i minst en butik kommande säsong. Vi har förnärvarande innerskor ute för test hos utvalda skidåkare. Skor det rör sig om är Dreamliner och Powerwrap, vilka är de produkter vi förväntar oss ha störst efterfrågan. </p><p></p><p>Med tanke på det vi sett rekomenderar jag för övrigt att man byter ut innersulan mot en mer kvalitativ formgjuten sula för absolut bästa komfort. </p><p></p><p>Har ni frågor eller vill veta mer är ni välkomna att skicka PM/e-mail till mig så ska jag försöka besvara så gott det går. </p><p></p><p>Ha en bra dag</p><p></p><p>Gustaf A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SPORTWIZZ, post: 1019221, member: 144020"] Hej Pete22 och DR Dj. Jag skriver i egenskap av representant för Sportwizz. Vi har som som tidigare nämnts blivit distributör för Intuition Liners från Vancouver. Då avtalet blev klart ganska sent i år har vi haft begränsad möjlighet att visa upp produkterna för återförsäljare. Butiker som tillhandahåller pjäxor från bla Dalbello, Scarpa, K2 mlf har möjlighet att köpa extra skor till befintliga skor. Man ska dock ha klart för sig att det inte är skorna som visas upp på Intutions hemsida. Det skiljer sig en del mellan innerskor vilka är direkt gjorda för sk "aftermarket" och de innerskor som redan sitter i kompletta pjäxor och som vissa butiker kan beställa idag. Jag har haft den här pucken med Intution och väntar på svar beträffande vad exakt det är som skiljer sig. Tills dess avvaktar jag. Intuition kommer att finnas i minst en butik kommande säsong. Vi har förnärvarande innerskor ute för test hos utvalda skidåkare. Skor det rör sig om är Dreamliner och Powerwrap, vilka är de produkter vi förväntar oss ha störst efterfrågan. Med tanke på det vi sett rekomenderar jag för övrigt att man byter ut innersulan mot en mer kvalitativ formgjuten sula för absolut bästa komfort. Har ni frågor eller vill veta mer är ni välkomna att skicka PM/e-mail till mig så ska jag försöka besvara så gott det går. Ha en bra dag Gustaf A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Säljs Intuition innerskor (Liners) i Sverige?
Tillbaka
Topp