Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sällskap i Innsbruck / Stubai 1.11.07 - 3.11.07?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bastardquad" data-source="post: 369655" data-attributes="member: 39757"><p>Den 1-3 November ska jag (vid bra väder) bo i Innsbruck och aka skidor pa Stubaierglaciären. Mitt resesällskap har tyvärr backat ur, och eftersom det är trakigt att aka själv undrar jag om nagon annan trevlig person befinner sig i omradet under den här perioden? Hör gärna av er isafall! Jag aker puder när det finns, annars pist.</p><p></p><p>MVH</p><p>Daniel</p><p></p><p>0041 79 824 6044</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bastardquad, post: 369655, member: 39757"] Den 1-3 November ska jag (vid bra väder) bo i Innsbruck och aka skidor pa Stubaierglaciären. Mitt resesällskap har tyvärr backat ur, och eftersom det är trakigt att aka själv undrar jag om nagon annan trevlig person befinner sig i omradet under den här perioden? Hör gärna av er isafall! Jag aker puder när det finns, annars pist. MVH Daniel 0041 79 824 6044 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sällskap i Innsbruck / Stubai 1.11.07 - 3.11.07?
Tillbaka
Topp