Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
sällskap i wagrain/flachau el liknande från v3?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="disktrasa" data-source="post: 233598" data-attributes="member: 57787"><p>hehe BG är ungefär som den österrikiska versionen av Charmonix. försök för det första att hitta någon som inte snackar svenska där.. Nämen det är nog rätt najs, men det är lite för litet, enformigt och lite för mycket bra skidfolk där.</p><p></p><p>I flachau systemet är det ju bara tyska barnfamiljer i och dem behöver man ju knappt se, bara man vet vart man ska gömma sig<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Men bästa åkningen hittar man ju faktiskt runt Kleinarl, det måste du väl hålla med om?!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="disktrasa, post: 233598, member: 57787"] hehe BG är ungefär som den österrikiska versionen av Charmonix. försök för det första att hitta någon som inte snackar svenska där.. Nämen det är nog rätt najs, men det är lite för litet, enformigt och lite för mycket bra skidfolk där. I flachau systemet är det ju bara tyska barnfamiljer i och dem behöver man ju knappt se, bara man vet vart man ska gömma sig:) Men bästa åkningen hittar man ju faktiskt runt Kleinarl, det måste du väl hålla med om?! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
sällskap i wagrain/flachau el liknande från v3?
Tillbaka
Topp