Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sällskap / Resa till St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emla" data-source="post: 94647" data-attributes="member: 45135"><p>Hmm, låter ju som en bra idé. Jag har inte heller bil...</p><p>Jag åker från stockholm, så det tillkommer ju resan till köpenhamn. Men är det priset (1500) för enkel resa?</p><p></p><p>Funderade annars på att betala för ett interrailkort och åka tillbaka inom 16 dagar, det kostar 1990 kr och då får man åka hur mycket man vill i danmark, tyskland, österrike och schweiz, plus halva priset på resor inom sverige.</p><p></p><p>Ska du också åka i mellandagarna?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emla, post: 94647, member: 45135"] Hmm, låter ju som en bra idé. Jag har inte heller bil... Jag åker från stockholm, så det tillkommer ju resan till köpenhamn. Men är det priset (1500) för enkel resa? Funderade annars på att betala för ett interrailkort och åka tillbaka inom 16 dagar, det kostar 1990 kr och då får man åka hur mycket man vill i danmark, tyskland, österrike och schweiz, plus halva priset på resor inom sverige. Ska du också åka i mellandagarna? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sällskap / Resa till St Anton
Tillbaka
Topp