Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
sällskap till st anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Liniss" data-source="post: 127978" data-attributes="member: 52542"><p>hej!</p><p>jag tänkte åka ner till st anton i slutet av november (slutar jobba den 24:e) och undrar i fall det är nån som har lust att göra mig sällskap. har inget jobb eller boende, tänkte leta det när jag kommit ner och då är det roligare att slippa springa runt själv och känna sig bortkommen!! =)</p><p></p><p>hör av dig om du vill åka med! </p><p>tänkte antagligen flyga men är helt på att bila ner också!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Liniss, post: 127978, member: 52542"] hej! jag tänkte åka ner till st anton i slutet av november (slutar jobba den 24:e) och undrar i fall det är nån som har lust att göra mig sällskap. har inget jobb eller boende, tänkte leta det när jag kommit ner och då är det roligare att slippa springa runt själv och känna sig bortkommen!! =) hör av dig om du vill åka med! tänkte antagligen flyga men är helt på att bila ner också! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
sällskap till st anton
Tillbaka
Topp