Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon 1080 års 05
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NG" data-source="post: 117171" data-attributes="member: 42224"><p>Då var det dags att sälja pärlorna.</p><p></p><p>Info:</p><p>Salomon 1080, 2005, 171 cm</p><p>Skidorna är orailade, bra skick och endast använda 3 veckor i vintras.</p><p>Ska köpa styvare skidor till nästa säsong därav säljer jag dem.</p><p>Skriv till mig om du är intresserad, gärna hur mycket du är villig att betala (inga drömpriser tack)</p><p>Ja, ja vet att det inte är ett annonsforum och att det finns köp och sälj på denna sida. Har lagt ut annons och där finner du även bild på skidorna.</p><p></p><p>Någon som har någon lite styvare skida att rekomendera?</p><p></p><p>hade bra hej</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NG, post: 117171, member: 42224"] Då var det dags att sälja pärlorna. Info: Salomon 1080, 2005, 171 cm Skidorna är orailade, bra skick och endast använda 3 veckor i vintras. Ska köpa styvare skidor till nästa säsong därav säljer jag dem. Skriv till mig om du är intresserad, gärna hur mycket du är villig att betala (inga drömpriser tack) Ja, ja vet att det inte är ett annonsforum och att det finns köp och sälj på denna sida. Har lagt ut annons och där finner du även bild på skidorna. Någon som har någon lite styvare skida att rekomendera? hade bra hej [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon 1080 års 05
Tillbaka
Topp