Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon 1080 års 05
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NG" data-source="post: 117174" data-attributes="member: 42224"><p>Det blev tyvärr inte så mkt mer än 1 vecka i Schweiz och en halv uppe i de svenska fjällen i år, men det kommer bli mer nästa säsong. Eftersom jag mest var inställd på att köpa ett par parkskidor i höstas så blev det också så. Däremot blev det inte riktigt som planerat när det gällde åkningen så jag ska nu köpa mig ett par styvare skidor som är mer annpassade för pist/offpist. Det ska även gå att skutta runt i parker med dem, så man skulle väl kunna säga att det ska vara en allaroundskida som är styvare än 1080.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NG, post: 117174, member: 42224"] Det blev tyvärr inte så mkt mer än 1 vecka i Schweiz och en halv uppe i de svenska fjällen i år, men det kommer bli mer nästa säsong. Eftersom jag mest var inställd på att köpa ett par parkskidor i höstas så blev det också så. Däremot blev det inte riktigt som planerat när det gällde åkningen så jag ska nu köpa mig ett par styvare skidor som är mer annpassade för pist/offpist. Det ska även gå att skutta runt i parker med dem, så man skulle väl kunna säga att det ska vara en allaroundskida som är styvare än 1080. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon 1080 års 05
Tillbaka
Topp