Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon 1080 GUN pjäxa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 259274" data-attributes="member: 46762"><p>Jag köpte ett par fjolårs-Gun till reducerat pris för ett tag sen. När jag först klev in i affären så kändes 27:an perfa. Efter lite funderande och tänkande så lutade det åt 26,5. Jag köpte dem inte då utan gick tillbaka några veckor senare, men då fanns bara 26.0 kvar. Jag köpte dessa, köpte formgjutan sulor, och tryckte pjäxan lite. Dvs. allt som Jocke sa!</p><p></p><p>Jag kan inte utrycka hur nöjd jag är med mina pjäxor! De sitter så sjukt jäkla bra! Sulan är verkligen värde de hundralappar som den kostar och pjäxan är verkligen bra. Iom. att det är en rel. tunn pjäxan så blir det ganska kallt, trots gjuten sula. Så vid -10 eller kallare gäller det att hålla igång tårna, annars är man körd. Jag kommer därför fixa värmepack ganska snart.</p><p></p><p>När jag hade köpt 26:an och gick hemma var jag jäkligt kritisk på mitt köp, men när jag väl gått in dem, slängt i sulan och åkt en halv dag var jag övertygad. De sitter helt perfekt. Tårna känner inte ens framkanten... Så jag skulle nästan ha testat 27.0 om du inte redan hade beställt 27.5:erna... Men det är en riktigt fin pjäxa! Blir ibland lite mjukt om det är varmare, men det får man ta. Det går ju alltid att bulta dem!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 259274, member: 46762"] Jag köpte ett par fjolårs-Gun till reducerat pris för ett tag sen. När jag först klev in i affären så kändes 27:an perfa. Efter lite funderande och tänkande så lutade det åt 26,5. Jag köpte dem inte då utan gick tillbaka några veckor senare, men då fanns bara 26.0 kvar. Jag köpte dessa, köpte formgjutan sulor, och tryckte pjäxan lite. Dvs. allt som Jocke sa! Jag kan inte utrycka hur nöjd jag är med mina pjäxor! De sitter så sjukt jäkla bra! Sulan är verkligen värde de hundralappar som den kostar och pjäxan är verkligen bra. Iom. att det är en rel. tunn pjäxan så blir det ganska kallt, trots gjuten sula. Så vid -10 eller kallare gäller det att hålla igång tårna, annars är man körd. Jag kommer därför fixa värmepack ganska snart. När jag hade köpt 26:an och gick hemma var jag jäkligt kritisk på mitt köp, men när jag väl gått in dem, slängt i sulan och åkt en halv dag var jag övertygad. De sitter helt perfekt. Tårna känner inte ens framkanten... Så jag skulle nästan ha testat 27.0 om du inte redan hade beställt 27.5:erna... Men det är en riktigt fin pjäxa! Blir ibland lite mjukt om det är varmare, men det får man ta. Det går ju alltid att bulta dem! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon 1080 GUN pjäxa
Tillbaka
Topp