Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon 1080 lr Rossignol Scratch BC
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikR" data-source="post: 95666"><p>Visst är BC:n liiite tyngre än teneightyn men det är inte mycket skillnad. BC:n känns som en mycket stabilare skida än teneightyn men teneightyn är i sin tur hyfsat lätt och smidig vilket kanske är bättre i park. Men jag tycker BC:n fungerar underbart i park som jibbskida ändå, de är inte alls så klumpiga som man väntar sig av en "BC skida".</p><p></p><p>Alltså BC:n är lite tyngre och kanske lite klumpigare men de är i sin tur jävligt stabila att hoppa och landa på, en egenskap som iallfall jag värderar högre än vikten. </p><p></p><p>Har kört på teneighty förut och kör alltså på BC nu. Åker kanske 80% park och pist och resten offpist.</p><p></p><p>Och det här är säkert det femte inlägget jag svarar på om Scratch bc så sök i forumet=D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikR, post: 95666"] Visst är BC:n liiite tyngre än teneightyn men det är inte mycket skillnad. BC:n känns som en mycket stabilare skida än teneightyn men teneightyn är i sin tur hyfsat lätt och smidig vilket kanske är bättre i park. Men jag tycker BC:n fungerar underbart i park som jibbskida ändå, de är inte alls så klumpiga som man väntar sig av en "BC skida". Alltså BC:n är lite tyngre och kanske lite klumpigare men de är i sin tur jävligt stabila att hoppa och landa på, en egenskap som iallfall jag värderar högre än vikten. Har kört på teneighty förut och kör alltså på BC nu. Åker kanske 80% park och pist och resten offpist. Och det här är säkert det femte inlägget jag svarar på om Scratch bc så sök i forumet=D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon 1080 lr Rossignol Scratch BC
Tillbaka
Topp