Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon 1080
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5757" data-attributes="member: 10565"><p>Jag undrar om man kan använda dessa skidor till något annat än att slaska runt i snowboardparkerna och köra i storhoppet? </p><p></p><p>Har du så mycket kred att du skall åka på ett par 1080? sätter du en mistyflipp eller åker du bara omkring och bonkar småglin? </p><p></p><p>Jag såg filmen degenerates där rippar de FETT på twintippskidor, men de är ju å andra sidan helt bortrökta och har inte några spärrar! + att de inte köper sina skidor själva så om de känner för att åka pipe en dag så tar de smålaggen, medans vi vanliga dödliga för nöja oss med ett eller två par skidor och då skall de ju funka över allt! (avis på alla proriders) </p><p></p><p>En sista fråga: använder du dina skidor till att åka fakie in i hoppen eller landa fakie????</p><p></p><p></p><p>200lux vi ces</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5757, member: 10565"] Jag undrar om man kan använda dessa skidor till något annat än att slaska runt i snowboardparkerna och köra i storhoppet? Har du så mycket kred att du skall åka på ett par 1080? sätter du en mistyflipp eller åker du bara omkring och bonkar småglin? Jag såg filmen degenerates där rippar de FETT på twintippskidor, men de är ju å andra sidan helt bortrökta och har inte några spärrar! + att de inte köper sina skidor själva så om de känner för att åka pipe en dag så tar de smålaggen, medans vi vanliga dödliga för nöja oss med ett eller två par skidor och då skall de ju funka över allt! (avis på alla proriders) En sista fråga: använder du dina skidor till att åka fakie in i hoppen eller landa fakie???? 200lux vi ces [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon 1080
Tillbaka
Topp