Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon 1080
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5759" data-attributes="member: 10565"><p>Tja Erik!</p><p></p><p>Fick tag i ett par 1080:s i förra veckan och har precis börjat att åka på dem. Fick dem också för 3500:-. Men jag kan redan nu säga att de är klart de skönaste skidorna jag åkt på. De funkar ju överallt. man kan ju tro att de bara funkar i pipen och BJ men jag tycker att de är jätte sköna att köra med i pisten också.</p><p></p><p>Jag tycker däremot inte att det är så klurigt att göra switch takeoff. Det satte jag redan med "vanliga" lagg så nu med ett par 1080 så kan man ju lätt lägga in en switch 360.</p><p></p><p>Tänkte på en sak...</p><p>Brukar inte du köra i Flottsbro. Såg dig en lördag där. Du lekte lite innan din slalomtävling. Har jag rätt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5759, member: 10565"] Tja Erik! Fick tag i ett par 1080:s i förra veckan och har precis börjat att åka på dem. Fick dem också för 3500:-. Men jag kan redan nu säga att de är klart de skönaste skidorna jag åkt på. De funkar ju överallt. man kan ju tro att de bara funkar i pipen och BJ men jag tycker att de är jätte sköna att köra med i pisten också. Jag tycker däremot inte att det är så klurigt att göra switch takeoff. Det satte jag redan med "vanliga" lagg så nu med ett par 1080 så kan man ju lätt lägga in en switch 360. Tänkte på en sak... Brukar inte du köra i Flottsbro. Såg dig en lördag där. Du lekte lite innan din slalomtävling. Har jag rätt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon 1080
Tillbaka
Topp