Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon 1080
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5771" data-attributes="member: 10565"><p>... är två poäng bra?</p><p></p><p>Efter att ha testat ett antal olika skidor i år, både alpint och telisar, måste jag säga att X-Scream är i en klass för sig. Precis som du säger är det en fantastisk allroundskida som passar till det mesta. Jag misstänker att all världens skidfabrikanter just nu är livligt sysselsatta med att "kopiera" X-Screamen! Jag önskar att jag hade ett par själv! </p><p></p><p>En sak som slår mig när alla snackar rotationer i olika garder är vad en Freestylehoppare skulle kunna åstadkomma i en big-jump eller pipe? Egentligen pratar vi ju inte skidåkning utan akrobatik. Men det är imponerande att se dessa hoppare mer eller mindre slå knut på sig själva i rotationer och volter...</p><p></p><p>Personligen tycker jag det är OK med alla typer av bräder, snowblades, skidor, snowscots mm. så länge åkaren håller sig i falllinjen!</p><p></p><p>MVH/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5771, member: 10565"] ... är två poäng bra? Efter att ha testat ett antal olika skidor i år, både alpint och telisar, måste jag säga att X-Scream är i en klass för sig. Precis som du säger är det en fantastisk allroundskida som passar till det mesta. Jag misstänker att all världens skidfabrikanter just nu är livligt sysselsatta med att "kopiera" X-Screamen! Jag önskar att jag hade ett par själv! En sak som slår mig när alla snackar rotationer i olika garder är vad en Freestylehoppare skulle kunna åstadkomma i en big-jump eller pipe? Egentligen pratar vi ju inte skidåkning utan akrobatik. Men det är imponerande att se dessa hoppare mer eller mindre slå knut på sig själva i rotationer och volter... Personligen tycker jag det är OK med alla typer av bräder, snowblades, skidor, snowscots mm. så länge åkaren håller sig i falllinjen! MVH/MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon 1080
Tillbaka
Topp