Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon 1080
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5779" data-attributes="member: 10565"><p>Ehh....Word!......eller?</p><p></p><p>Berget bestämmer. Min största invändning har jag egentligen mot attityden, gäller generellt allt från Freeride.nu, Vertikal, Åka Skidor till liftkön i Hundfjället 28/11, SkitInges buss till Cham, Viktors i Val ´d osv. Det fokuseras jävligt mycket på en attityd jag inte köper. Det snackas flippar, dropp, lilla korset, sjukt dyra lagg osv och någonstans känns det som att skidåkningen, alpinismen eller vad fan man nu gör har gått förlorad. </p><p></p><p>Någonstans mellan 720 och Extreme-lagg försvann svängarna och skratten. Jag vet inte, kanske börjar man bli gammal? Nu har jag tröttnat på skiten och tänker börja söka nya utmaningar på baksidan av berget. Jätterygga, hudar och randonnéutrustning kanske hjälper upp humöret. Någon som känner en bra svensk guide/alpinist/instruktör?</p><p></p><p>Powpow</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5779, member: 10565"] Ehh....Word!......eller? Berget bestämmer. Min största invändning har jag egentligen mot attityden, gäller generellt allt från Freeride.nu, Vertikal, Åka Skidor till liftkön i Hundfjället 28/11, SkitInges buss till Cham, Viktors i Val ´d osv. Det fokuseras jävligt mycket på en attityd jag inte köper. Det snackas flippar, dropp, lilla korset, sjukt dyra lagg osv och någonstans känns det som att skidåkningen, alpinismen eller vad fan man nu gör har gått förlorad. Någonstans mellan 720 och Extreme-lagg försvann svängarna och skratten. Jag vet inte, kanske börjar man bli gammal? Nu har jag tröttnat på skiten och tänker börja söka nya utmaningar på baksidan av berget. Jätterygga, hudar och randonnéutrustning kanske hjälper upp humöret. Någon som känner en bra svensk guide/alpinist/instruktör? Powpow [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon 1080
Tillbaka
Topp