Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon 2012, hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Timpolo" data-source="post: 818208" data-attributes="member: 116386"><p>Okej låter som jag har tänkt väldigt fel! Har inte sett dom i verkligheten men ett antal bilder på dom och ja det är väldigt mycket rocker på dem, men det är väldigt stor skillnad mot att se någon i verkligheten än på bild. </p><p>Vet dock ingen butik som har dom i närheten där jag bor vilken gör det lite svårare att se dom irl.</p><p>Om jag köper skidorna så ska jag ta den längsta då, alltså 179cm? </p><p>Känns väldigt långt som nybörjar skida, men jag vet ju som sagt inget. Bara lyssnat på vad andra säger.</p><p></p><p>Kommer inte ha tid att hyra eller testa mig fram då jag inte kommer ha så mycket tid att åka i vinter. Vill ha ett par som jag alltid kan ha tillgång till så fort jag får tillfälle att åka. </p><p>Är det inte bättre att lära sig åka på en lite avancerade skidor och lära sig dem, kommer ta längre tid jag vet, än att köpa ett par nybörjar skidor som är lite mjukare och snabbt tröttna på dem när man lärt sig åka och sedan vill ha ett par nya? Bara en teori. </p><p>Tack för 2 bra svar, fick mig att tänka om lite.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Timpolo, post: 818208, member: 116386"] Okej låter som jag har tänkt väldigt fel! Har inte sett dom i verkligheten men ett antal bilder på dom och ja det är väldigt mycket rocker på dem, men det är väldigt stor skillnad mot att se någon i verkligheten än på bild. Vet dock ingen butik som har dom i närheten där jag bor vilken gör det lite svårare att se dom irl. Om jag köper skidorna så ska jag ta den längsta då, alltså 179cm? Känns väldigt långt som nybörjar skida, men jag vet ju som sagt inget. Bara lyssnat på vad andra säger. Kommer inte ha tid att hyra eller testa mig fram då jag inte kommer ha så mycket tid att åka i vinter. Vill ha ett par som jag alltid kan ha tillgång till så fort jag får tillfälle att åka. Är det inte bättre att lära sig åka på en lite avancerade skidor och lära sig dem, kommer ta längre tid jag vet, än att köpa ett par nybörjar skidor som är lite mjukare och snabbt tröttna på dem när man lärt sig åka och sedan vill ha ett par nya? Bara en teori. Tack för 2 bra svar, fick mig att tänka om lite. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon 2012, hjälp!
Tillbaka
Topp