Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon 2012, hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nilshannes2" data-source="post: 823618" data-attributes="member: 94916"><p>Jag är ju inte den som vill vara den men jag tycker nog att du borde <strong>lyssna</strong> på de här som säger att det är fel väg att gå att köpa dyra lagg när du <strong>inte har en jävla aning</strong> om vad det är du vill göra med skidorna.</p><p>så som jag förstår dej så har du så lite erfarenhet att det är helt möjligt att du överhuvudtaget inte kommer gilla skidåkning. <strong>Cykling</strong>, kanske är din grej! </p><p></p><p><strong>Köp en världsmästarcykel, gärna fixerad. riserstyre, avsågat 30 cm. brooks-sadel. korgar behöver du inte. skaffa cykelkeps.</strong></p><p></p><p><em>(eller hyr ett par skidor när du är i krokarna av en OK skidanläggning. jag rekommenderar ett par vanliga lagg, hoppa rockers och annat tjafs, du kommer inte ha någon som helst nytta av den än på ett par år i alla fall och då handlar troligtvis skidor om något helt annat än vad de gör i dag.) </em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nilshannes2, post: 823618, member: 94916"] Jag är ju inte den som vill vara den men jag tycker nog att du borde [b]lyssna[/b] på de här som säger att det är fel väg att gå att köpa dyra lagg när du [b]inte har en jävla aning[/b] om vad det är du vill göra med skidorna. så som jag förstår dej så har du så lite erfarenhet att det är helt möjligt att du överhuvudtaget inte kommer gilla skidåkning. [b]Cykling[/b], kanske är din grej! [b]Köp en världsmästarcykel, gärna fixerad. riserstyre, avsågat 30 cm. brooks-sadel. korgar behöver du inte. skaffa cykelkeps.[/b] [i](eller hyr ett par skidor när du är i krokarna av en OK skidanläggning. jag rekommenderar ett par vanliga lagg, hoppa rockers och annat tjafs, du kommer inte ha någon som helst nytta av den än på ett par år i alla fall och då handlar troligtvis skidor om något helt annat än vad de gör i dag.) [/i] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon 2012, hjälp!
Tillbaka
Topp