Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon 2012, hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="koppen89" data-source="post: 823624"><p>Hur menar du nu?</p><p>En av fördelarna med rocker är ju just att den gör skidor väldigt lättåkta!</p><p>Det finns ju sjukt mycket fördelar med rocker som nybörjare, då man mycket lättare vrider runt skidor med rocker, man får en mer lätthanterlig skida i slask snö etc..</p><p>Rossignol och andra skidtillverkare har ju i år släppt flera av sina smala carving/allmountain skidor med rocker, just för att det ska bli lättare för nybörjare att lära sig åka skidor!</p><p></p><p>Visst, nu förstår jag självklart hur du tänker när du skrev det där, och jag tycker inte heller han ska göra det, men ville bara hojta till om att det inte riktigt stämmer!</p><p></p><p>Nu till Timpoloo: ska du köpa några skidor sså tror jag nog att du kan få mer kul på en lite mer traditionell skida!</p><p>Men om du nu ska ha någon av dom du tänker på så se bort ifrån Revival, utan ta 2012, den kommer funka mycket bättre för en nybörjare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="koppen89, post: 823624"] Hur menar du nu? En av fördelarna med rocker är ju just att den gör skidor väldigt lättåkta! Det finns ju sjukt mycket fördelar med rocker som nybörjare, då man mycket lättare vrider runt skidor med rocker, man får en mer lätthanterlig skida i slask snö etc.. Rossignol och andra skidtillverkare har ju i år släppt flera av sina smala carving/allmountain skidor med rocker, just för att det ska bli lättare för nybörjare att lära sig åka skidor! Visst, nu förstår jag självklart hur du tänker när du skrev det där, och jag tycker inte heller han ska göra det, men ville bara hojta till om att det inte riktigt stämmer! Nu till Timpoloo: ska du köpa några skidor sså tror jag nog att du kan få mer kul på en lite mer traditionell skida! Men om du nu ska ha någon av dom du tänker på så se bort ifrån Revival, utan ta 2012, den kommer funka mycket bättre för en nybörjare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon 2012, hjälp!
Tillbaka
Topp