Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon 2012, hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Timpolo" data-source="post: 825222" data-attributes="member: 116386"><p>Jag menar inte att ett par billiga lagg skulle gå sönder direkt utan själva bara principen, det har hänt allt för många gånger innan så börjar bli trött på det. </p><p></p><p>(Vet inte heller om jag vill köpa beggade skidor då de kan vara defekta osv, oftast är väll säljaren ärlig men har vart med om det innan. Det är inte så att jag måste ha det senaste och nya grejer utan man får vad man betalar för helt enkelt och nytt kan man <strong>oftast</strong> lita på) Du nämnde inte begagnat men ville bara påpeka det.</p><p></p><p>Är väl medveten om att man förbrukar ett par skidor bra mycket lättare än ett par pjäxor, speciellt vid parkåkning. Pjäxorna jag har tänkt att köpa är ett par Salomon Kreation, har provat dem, och anser att det är ett par bra pjäxor. Då jag anser att den pjäxan passar min fot och min kommande åkstil känner jag inget behov av ett par finare eller mer påkostade pjäxor, + att mina fötter fortfarande växer. (Kommer antagligen inte kunna ha pjäxorna nästa år men förhoppningsvis skidorna)</p><p>Är väll bättre att satsa på bra pjäxor och spara in pengar på ett par mindre bra skidor som du säger, men då Sport-condrad har ett väldigt bra paketpris på pjäxor, skidor och bindningar kan jag ju lika med köpa bra grejer direkt, för samma pris här i Sverige för ett par billiga lagg med bindningar + pjäxor.</p><p>Dock kan jag ju faktiskt köpa ett par billigare skidor på condrad med, då du inte menar att jag ska köpa billiga lagg just här i Sverige. </p><p></p><p>Vet inte om jag är helt ute och <strong>cyklar</strong> nu men så resonerar jag ; )</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Timpolo, post: 825222, member: 116386"] Jag menar inte att ett par billiga lagg skulle gå sönder direkt utan själva bara principen, det har hänt allt för många gånger innan så börjar bli trött på det. (Vet inte heller om jag vill köpa beggade skidor då de kan vara defekta osv, oftast är väll säljaren ärlig men har vart med om det innan. Det är inte så att jag måste ha det senaste och nya grejer utan man får vad man betalar för helt enkelt och nytt kan man [b]oftast[/b] lita på) Du nämnde inte begagnat men ville bara påpeka det. Är väl medveten om att man förbrukar ett par skidor bra mycket lättare än ett par pjäxor, speciellt vid parkåkning. Pjäxorna jag har tänkt att köpa är ett par Salomon Kreation, har provat dem, och anser att det är ett par bra pjäxor. Då jag anser att den pjäxan passar min fot och min kommande åkstil känner jag inget behov av ett par finare eller mer påkostade pjäxor, + att mina fötter fortfarande växer. (Kommer antagligen inte kunna ha pjäxorna nästa år men förhoppningsvis skidorna) Är väll bättre att satsa på bra pjäxor och spara in pengar på ett par mindre bra skidor som du säger, men då Sport-condrad har ett väldigt bra paketpris på pjäxor, skidor och bindningar kan jag ju lika med köpa bra grejer direkt, för samma pris här i Sverige för ett par billiga lagg med bindningar + pjäxor. Dock kan jag ju faktiskt köpa ett par billigare skidor på condrad med, då du inte menar att jag ska köpa billiga lagg just här i Sverige. Vet inte om jag är helt ute och [b]cyklar[/b] nu men så resonerar jag ; ) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon 2012, hjälp!
Tillbaka
Topp