Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
salomon 720 vs Atomic Tweek
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sofia25" data-source="post: 55439" data-attributes="member: 35150"><p>Jag får panik på alla försäljare, det känns som att ingen är ärlig (detta gäller inte bara de stora sport kedjorna). Jag har inte åkt skidor på 3 år, (blev väldigt tajt med min bräda). Nu skall jag ta upp det igen, och jag vill ha en skida som man kan börja leka lite med i parken. Men den måste funka till pisten och viss offpist.</p><p></p><p>Jag är en medelgod åkare, så jag åker inte super aggresivt. Det som känns som ett dillema är om jag är för tung för Salomon 720 (63 kg) jag är 161 lång.</p><p></p><p>Så nu litar jag till samtligas expertis, snälla inga svar om att jag borde välja typ 1080 el mad- trix har inte råd och kommer inte få ut maximalt av dess kapasitet...</p><p></p><p>Tack på förhand</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sofia25, post: 55439, member: 35150"] Jag får panik på alla försäljare, det känns som att ingen är ärlig (detta gäller inte bara de stora sport kedjorna). Jag har inte åkt skidor på 3 år, (blev väldigt tajt med min bräda). Nu skall jag ta upp det igen, och jag vill ha en skida som man kan börja leka lite med i parken. Men den måste funka till pisten och viss offpist. Jag är en medelgod åkare, så jag åker inte super aggresivt. Det som känns som ett dillema är om jag är för tung för Salomon 720 (63 kg) jag är 161 lång. Så nu litar jag till samtligas expertis, snälla inga svar om att jag borde välja typ 1080 el mad- trix har inte råd och kommer inte få ut maximalt av dess kapasitet... Tack på förhand [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
salomon 720 vs Atomic Tweek
Tillbaka
Topp