Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon 747 Demo, inställning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Martin198" data-source="post: 1000172" data-attributes="member: 140309"><p><img src="http://www.gunneby.se/747.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></p><p></p><p>Frågan är alltså, skall den stå på 20 i detta fallet både med pjäxa i och ur? Den flexar ju ganska ordentligt bakåt om man vill när man trycker i pjäxan. Den kan ju lätt va på 20 med pjäxa ur och sedan spännas upp mot 21-22 när man trycker i pjäxan.</p><p></p><p>För att justera framåt och bakåt lyften man på den silvriga bygeln ovanför skruven i bakkant.</p><p></p><p>/Martin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Martin198, post: 1000172, member: 140309"] [img]http://www.gunneby.se/747.jpg[/img] Frågan är alltså, skall den stå på 20 i detta fallet både med pjäxa i och ur? Den flexar ju ganska ordentligt bakåt om man vill när man trycker i pjäxan. Den kan ju lätt va på 20 med pjäxa ur och sedan spännas upp mot 21-22 när man trycker i pjäxan. För att justera framåt och bakåt lyften man på den silvriga bygeln ovanför skruven i bakkant. /Martin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon 747 Demo, inställning?
Tillbaka
Topp