Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon AK Rocket Pilot
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kjf" data-source="post: 15525" data-attributes="member: 14316"><p>Hej henke!</p><p>det är en ny ak rocket på gång. jag var i fra över jul och nyår och pratade med lite folk från salomon, den nya skidan är ganska fet och den är fortfarande relativt lång. skidan har fått spaceframen som pr har och den ser ganska trevlig ut, färgen är guld gul svart. då det inte var några större mängder snö fick jag aldrig någon möjlighet att åka den.</p><p>jag hoppas att den har fått en uppstyvning, av speciellt bakdelen, och att den har bättre kvalitet än gammla ak och pr.</p><p>mvh kalle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kjf, post: 15525, member: 14316"] Hej henke! det är en ny ak rocket på gång. jag var i fra över jul och nyår och pratade med lite folk från salomon, den nya skidan är ganska fet och den är fortfarande relativt lång. skidan har fått spaceframen som pr har och den ser ganska trevlig ut, färgen är guld gul svart. då det inte var några större mängder snö fick jag aldrig någon möjlighet att åka den. jag hoppas att den har fått en uppstyvning, av speciellt bakdelen, och att den har bättre kvalitet än gammla ak och pr. mvh kalle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon AK Rocket Pilot
Tillbaka
Topp