Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
salomon bbr?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jespersundstrom" data-source="post: 1030859" data-attributes="member: 102086"><p>Jag åker mycket aktivt i förhållande till gemene man men tycker inte att de är så trista som PhatFred beskriver dem, åker själv på 8.9 och är svinnöjd! Visserligen är det inget man vill kötta på med i riktigt höga farter men som allroundskida tycker jag de funkar utmärkt. Kör med K2 Spine 130 och kan tycka att de var mer lämpade för min tidigare pjäxa med lägre flex(100). Då 130-flexet ger mig mer utrymme att trycka till ordentligt och så dör de lite som ovan beskrivit. Men ett skjut ut i ur svängen i en något sånär välpreparerad pist tycker jag absolut att man får!</p><p></p><p>I övrigt också fantastiska offpistegenskaper med tanke på den smala midjan och vad de presterar i pist!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jespersundstrom, post: 1030859, member: 102086"] Jag åker mycket aktivt i förhållande till gemene man men tycker inte att de är så trista som PhatFred beskriver dem, åker själv på 8.9 och är svinnöjd! Visserligen är det inget man vill kötta på med i riktigt höga farter men som allroundskida tycker jag de funkar utmärkt. Kör med K2 Spine 130 och kan tycka att de var mer lämpade för min tidigare pjäxa med lägre flex(100). Då 130-flexet ger mig mer utrymme att trycka till ordentligt och så dör de lite som ovan beskrivit. Men ett skjut ut i ur svängen i en något sånär välpreparerad pist tycker jag absolut att man får! I övrigt också fantastiska offpistegenskaper med tanke på den smala midjan och vad de presterar i pist! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
salomon bbr?
Tillbaka
Topp