Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Salomon Conspiracy 2013 storlek
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 973400" data-attributes="member: 46762"><p>Hmmm... Om du vill ha den slimmad skall du inte kolla på Salomons overall. Då är Norröna och Sweet bättre. Salomons overaller är väldigt breda i kroppen och det har inte förändras till årets modell. </p><p></p><p>2009 säger du, är det 09/10 (grön) eller är den 08/09 (lila)? Jag hade den gröna 2010 sedan orange nu i två säsonger och nu ska jag byta till den nya orange/ljusblå. Aldrig att jag som Djurgårdare hade haft den gulsvarta... Den enda förändringen som har skett är lite smådetaljer med fickor och ventilation till 2011 (orange). Sedan dess är det oförändrat. Det ser dock ut att bli lite bättre muddar i år.</p><p></p><p>Du verkar ganska långsmal så en Large kommer bli väldigt stor för dig, även om längden nog skulle funka. Jag har alltid kört Medium (som ju är minsta) och på mina 174/79 är den väldigt lagom, om än väldigt baggy. Vilket jag vill ha. Jag har haft polare som är 185-ish som provat och det har sett jättebra ut på dem. Så jag säger medium om du nu ska ha Salomon.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 973400, member: 46762"] Hmmm... Om du vill ha den slimmad skall du inte kolla på Salomons overall. Då är Norröna och Sweet bättre. Salomons overaller är väldigt breda i kroppen och det har inte förändras till årets modell. 2009 säger du, är det 09/10 (grön) eller är den 08/09 (lila)? Jag hade den gröna 2010 sedan orange nu i två säsonger och nu ska jag byta till den nya orange/ljusblå. Aldrig att jag som Djurgårdare hade haft den gulsvarta... Den enda förändringen som har skett är lite smådetaljer med fickor och ventilation till 2011 (orange). Sedan dess är det oförändrat. Det ser dock ut att bli lite bättre muddar i år. Du verkar ganska långsmal så en Large kommer bli väldigt stor för dig, även om längden nog skulle funka. Jag har alltid kört Medium (som ju är minsta) och på mina 174/79 är den väldigt lagom, om än väldigt baggy. Vilket jag vill ha. Jag har haft polare som är 185-ish som provat och det har sett jättebra ut på dem. Så jag säger medium om du nu ska ha Salomon. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Salomon Conspiracy 2013 storlek
Tillbaka
Topp