Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon Crossmax 7.5 +Salomon performa cf
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jaay-Bone" data-source="post: 64315" data-attributes="member: 38004"><p>Tjena!!</p><p></p><p>Tänkte köpa dessa saker Salomon Crossmax 7.5 +Salomon performa cf, är väl en hyfsad åkare med ambitionen att bli bättre, genom två månaders skiiande i Chamonix...</p><p>Är grejerna bra, får dem splitternya av en kompis som jobbar i sportaffär, för typ 3800... E detta mycket skidor för pengarna eller får jag mycket battre grejer bara genom att lägga någon tusing extra?</p><p>Jättetacksam för ett bra svar!</p><p></p><p>MVH // Jocke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jaay-Bone, post: 64315, member: 38004"] Tjena!! Tänkte köpa dessa saker Salomon Crossmax 7.5 +Salomon performa cf, är väl en hyfsad åkare med ambitionen att bli bättre, genom två månaders skiiande i Chamonix... Är grejerna bra, får dem splitternya av en kompis som jobbar i sportaffär, för typ 3800... E detta mycket skidor för pengarna eller får jag mycket battre grejer bara genom att lägga någon tusing extra? Jättetacksam för ett bra svar! MVH // Jocke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon Crossmax 7.5 +Salomon performa cf
Tillbaka
Topp