Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon Crossmax 7.5 +Salomon performa cf
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BrunoKlein" data-source="post: 64316" data-attributes="member: 38396"><p>Jag skulle inte rekommendera pjäxorna om du ska vara två månder i alperna och är en hyfsad åkare. Du kommer tycka att de är alldeles för mjuka och sitter för dåligt på foten. Jag har själv haft ett par (fast tjejmodellen då ;-) ) och de var bara stora, satt dåligt över hälen och gav inget stöd i framkant. I jämförelse med mina nya Salomon X-wave 8.0 är det som natt och dag och så stor skillnad i pris är det inte. </p><p></p><p>Skidorna vet jag inget om. Men generellt kan man ju säga att vill du kunna slöåka och ha en mer förlåtande skida så är den säkert okej medans om du åker aggressivt och vill ha lite utmaningar så finns det nog andra (bättre?) skidor att välja på. Du har väl kollat in recensionerna som finns här på Freeride?!</p><p></p><p>/Anna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BrunoKlein, post: 64316, member: 38396"] Jag skulle inte rekommendera pjäxorna om du ska vara två månder i alperna och är en hyfsad åkare. Du kommer tycka att de är alldeles för mjuka och sitter för dåligt på foten. Jag har själv haft ett par (fast tjejmodellen då ;-) ) och de var bara stora, satt dåligt över hälen och gav inget stöd i framkant. I jämförelse med mina nya Salomon X-wave 8.0 är det som natt och dag och så stor skillnad i pris är det inte. Skidorna vet jag inget om. Men generellt kan man ju säga att vill du kunna slöåka och ha en mer förlåtande skida så är den säkert okej medans om du åker aggressivt och vill ha lite utmaningar så finns det nog andra (bättre?) skidor att välja på. Du har väl kollat in recensionerna som finns här på Freeride?! /Anna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon Crossmax 7.5 +Salomon performa cf
Tillbaka
Topp