Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon Crossmax 8.9; lämpliga för offpist?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pontass" data-source="post: 134086" data-attributes="member: 53611"><p>Jag har ett par Crossmax pilot 10.. mycket lik skida.. den fungkar bra i offåisten... kanske inte den ultimata... har bytt upp mig i år till ett par K2 Seth Vicious som jibb och offpist skida.. men kommer aldrig göra av mig med crossmaxen bästa pistskidan. </p><p></p><p>Men om du inte är nöjd med offpisten med dina crossmax, kan du ju bakmontera dem... inte vet jag, men skulle tro att det fungkar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pontass, post: 134086, member: 53611"] Jag har ett par Crossmax pilot 10.. mycket lik skida.. den fungkar bra i offåisten... kanske inte den ultimata... har bytt upp mig i år till ett par K2 Seth Vicious som jibb och offpist skida.. men kommer aldrig göra av mig med crossmaxen bästa pistskidan. Men om du inte är nöjd med offpisten med dina crossmax, kan du ju bakmontera dem... inte vet jag, men skulle tro att det fungkar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon Crossmax 8.9; lämpliga för offpist?
Tillbaka
Topp