Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
salomon crossmax lr salomon scream 10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="seasi" data-source="post: 52841" data-attributes="member: 16059"><p>Tja</p><p>Som vanligt beror det på hur du åker, vikt, längd osv...</p><p>men jag vill inte rekommendera någon av skidorna.</p><p>Crossmax är i mitt tycke för mjuka och fladdrar i höga farter. Screamen är också för mjuka...dock inte lika mjuka som Crossmax. Screamen saknar också det där lilla extra....kan inte sätta fingret på det men något fattas hos skidan och det blir ganska tråkiga. De funkar över hela berget fast istället för ge dig ett "lejon ryt" så är det mer som en liten kisses "jamning"....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="seasi, post: 52841, member: 16059"] Tja Som vanligt beror det på hur du åker, vikt, längd osv... men jag vill inte rekommendera någon av skidorna. Crossmax är i mitt tycke för mjuka och fladdrar i höga farter. Screamen är också för mjuka...dock inte lika mjuka som Crossmax. Screamen saknar också det där lilla extra....kan inte sätta fingret på det men något fattas hos skidan och det blir ganska tråkiga. De funkar över hela berget fast istället för ge dig ett "lejon ryt" så är det mer som en liten kisses "jamning".... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
salomon crossmax lr salomon scream 10
Tillbaka
Topp