Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Divine X5 på Intersport?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="YoYo" data-source="post: 495774" data-attributes="member: 6814"><p>Du har helt rätt i att jag ska släpa med henne till en butik för att prova ut exakt de pjäxor hon vill ha. Det jag tänkte med denna pjäxa var lösningen ang värmesulan, iof kan du få det i vilka pjäxor som helst men.....</p><p></p><p>Jag vill gärna ge henne ett par pjäxor i julklapp, jag handlar givetvis på öppet köp så hon efter jul kan prova de hon vill ha, men skulle vara kul att ge henne en pjäxa som iaf är ett alternativ, som hon kanske behåller.</p><p></p><p>Är Nordica Beast X10 en bättre sko då? Har ni andra alternativ för ca 2000:-?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="YoYo, post: 495774, member: 6814"] Du har helt rätt i att jag ska släpa med henne till en butik för att prova ut exakt de pjäxor hon vill ha. Det jag tänkte med denna pjäxa var lösningen ang värmesulan, iof kan du få det i vilka pjäxor som helst men..... Jag vill gärna ge henne ett par pjäxor i julklapp, jag handlar givetvis på öppet köp så hon efter jul kan prova de hon vill ha, men skulle vara kul att ge henne en pjäxa som iaf är ett alternativ, som hon kanske behåller. Är Nordica Beast X10 en bättre sko då? Har ni andra alternativ för ca 2000:-? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Divine X5 på Intersport?
Tillbaka
Topp