Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Divine X5 på Intersport?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="YoYo" data-source="post: 495800" data-attributes="member: 6814"><p>Mm.... jag kollade runt lite & inser att den Beast-modell som Interport har är fjolårets modell.... men det kanske är anledningen till att den kostar 2k? Hittade oxå sidor som säljer den i strl 22.5 vilket inte fanns enligt Intersport, blir till att läxa upp dem lite tror jag.</p><p></p><p>Ska se om jag kan få bra pris på en sula om jag köper pjäxan, kan vara smart att fixa allt på en gång isf. </p><p></p><p>Finns det annars någon pjäxa som ligger runt 2k som ni rekommenderar, ska nämna att hon är en "nybörjare" (som mig)?</p><p>Här i krokarna finns mest bara Team Sportia, Intersport, Stadium o Naturkompaniet (som knappt har pjäxor).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="YoYo, post: 495800, member: 6814"] Mm.... jag kollade runt lite & inser att den Beast-modell som Interport har är fjolårets modell.... men det kanske är anledningen till att den kostar 2k? Hittade oxå sidor som säljer den i strl 22.5 vilket inte fanns enligt Intersport, blir till att läxa upp dem lite tror jag. Ska se om jag kan få bra pris på en sula om jag köper pjäxan, kan vara smart att fixa allt på en gång isf. Finns det annars någon pjäxa som ligger runt 2k som ni rekommenderar, ska nämna att hon är en "nybörjare" (som mig)? Här i krokarna finns mest bara Team Sportia, Intersport, Stadium o Naturkompaniet (som knappt har pjäxor). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Divine X5 på Intersport?
Tillbaka
Topp