Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon, Dynastar och K2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mackke" data-source="post: 202294" data-attributes="member: 62701"><p>Tjo allesammans!</p><p></p><p>Har varit o checkat in alpingaraget idag och hittade några schyssta skidor.</p><p></p><p>Dom ena var Salomon Lab med någon bindning som försäljaren tyckte var helt okej.</p><p>Dom andra var ett par Dynastar Phil Dion med Look bindningar som jag har förstått här riktigt bra! </p><p></p><p>Salomon skidorna gick lös på 3950kr inklusive binding!</p><p>Dynastar skidorna gick lös på 4200kr inklusive bindning!</p><p></p><p>Båda skidorna är förra årets modell om jag har förstått allt rätt.</p><p></p><p></p><p></p><p>Har också tittat på K2 Seth vicious och K2 fujative. </p><p></p><p></p><p></p><p>jag tycker om att åka både pist, offpist och park så jag vill att skidorna ska vara ganska allround.</p><p></p><p>Vilka skidor av dom som jag har nämn ovan tycker ni jag ska köpa? </p><p></p><p></p><p>Tack på förhand! / Mackke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mackke, post: 202294, member: 62701"] Tjo allesammans! Har varit o checkat in alpingaraget idag och hittade några schyssta skidor. Dom ena var Salomon Lab med någon bindning som försäljaren tyckte var helt okej. Dom andra var ett par Dynastar Phil Dion med Look bindningar som jag har förstått här riktigt bra! Salomon skidorna gick lös på 3950kr inklusive binding! Dynastar skidorna gick lös på 4200kr inklusive bindning! Båda skidorna är förra årets modell om jag har förstått allt rätt. Har också tittat på K2 Seth vicious och K2 fujative. jag tycker om att åka både pist, offpist och park så jag vill att skidorna ska vara ganska allround. Vilka skidor av dom som jag har nämn ovan tycker ni jag ska köpa? Tack på förhand! / Mackke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon, Dynastar och K2
Tillbaka
Topp