Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon, Dynastar och K2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JockeSki" data-source="post: 202817" data-attributes="member: 12644"><p>det här är bara skitsnack som sprids av skidaffärer pga att dom är rädda för konkurensen på internet. det är bara att aceptera att internet är här för att stanna och att det för många många bra saker med sig. bakåtsträvare är det som kommer få stänga. fenomenet internet går inte att sätta sig emot.</p><p></p><p>själv så handlar jag massor på internet. allt från mobiltelefoner, kameror, datorer, böcker, biljetter, kläder m.m. och vad jag vet så har inte alla elektronikaffärer och klädaffärer fått slå igen.</p><p></p><p>om nu dom stackars butikerna förlorar pga att folk köper sina skidor på nätet så borde dom kanske tänka om och se en marknad som sport-conrad ger dom. t.ex. kanske satsa mer på service av skidor, montering, hyra m.m. som det är nu så är vissa butiker bittra och vägrar hjälpa kunder som köpt sin utrustning på andra ställen än deras butik. detta är bara bitterhet och girighet. en affär som t.ex. tar mer för att montera ett par sport-conrad skidor/bindningar än sina "egna" skulle jag ALDRIG mer besöka.</p><p></p><p>till er som arbetar i skidaffärer i sverige, sluta va så jävla bittra över sport-conrad och se möjligheterna istället. kanske ett sammarbete med sport-conrad så att skidorna skickas direkt till er affär och där ni får montera bindningarna? ett sånt alternativ skulle jag tycka va bra. då slipper jag springa till posten, hämta ut sakerna, springa med dom till er affär för montering och sedan komma tillbaka för att hämta dom. istället skulle jag bara behöva beställa på nätet och sen komma och hämta dom hos er klara för att ut och åkas med. det är bara EN idé på vad man kan göra.</p><p></p><p>over and out...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JockeSki, post: 202817, member: 12644"] det här är bara skitsnack som sprids av skidaffärer pga att dom är rädda för konkurensen på internet. det är bara att aceptera att internet är här för att stanna och att det för många många bra saker med sig. bakåtsträvare är det som kommer få stänga. fenomenet internet går inte att sätta sig emot. själv så handlar jag massor på internet. allt från mobiltelefoner, kameror, datorer, böcker, biljetter, kläder m.m. och vad jag vet så har inte alla elektronikaffärer och klädaffärer fått slå igen. om nu dom stackars butikerna förlorar pga att folk köper sina skidor på nätet så borde dom kanske tänka om och se en marknad som sport-conrad ger dom. t.ex. kanske satsa mer på service av skidor, montering, hyra m.m. som det är nu så är vissa butiker bittra och vägrar hjälpa kunder som köpt sin utrustning på andra ställen än deras butik. detta är bara bitterhet och girighet. en affär som t.ex. tar mer för att montera ett par sport-conrad skidor/bindningar än sina "egna" skulle jag ALDRIG mer besöka. till er som arbetar i skidaffärer i sverige, sluta va så jävla bittra över sport-conrad och se möjligheterna istället. kanske ett sammarbete med sport-conrad så att skidorna skickas direkt till er affär och där ni får montera bindningarna? ett sånt alternativ skulle jag tycka va bra. då slipper jag springa till posten, hämta ut sakerna, springa med dom till er affär för montering och sedan komma tillbaka för att hämta dom. istället skulle jag bara behöva beställa på nätet och sen komma och hämta dom hos er klara för att ut och åkas med. det är bara EN idé på vad man kan göra. over and out... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon, Dynastar och K2
Tillbaka
Topp