Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon el Atomic?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Viken_80" data-source="post: 25539" data-attributes="member: 29335"><p>Jag sitter och funderar lite på om jag ska byta mina nya Salomon skidor mot Atomic? Jag har ett par 3v equipe och ett par 2 v equipe. Jag provade nämligen sent i våras ett par Atomic Sl skidor (har glömt vad dom heter) de var gul-svarta och tyckte dom var helt grymma. Jag har bara iofs bara åkt ett åk med mina sl skidor och blev inte helt övertygad. Nu vet jag att det inte är så många käpp bankare här men någon måste väl ha någon synpunkt? Och hur är Atomic`s Gs skidor?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Viken_80, post: 25539, member: 29335"] Jag sitter och funderar lite på om jag ska byta mina nya Salomon skidor mot Atomic? Jag har ett par 3v equipe och ett par 2 v equipe. Jag provade nämligen sent i våras ett par Atomic Sl skidor (har glömt vad dom heter) de var gul-svarta och tyckte dom var helt grymma. Jag har bara iofs bara åkt ett åk med mina sl skidor och blev inte helt övertygad. Nu vet jag att det inte är så många käpp bankare här men någon måste väl ha någon synpunkt? Och hur är Atomic`s Gs skidor? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon el Atomic?
Tillbaka
Topp