Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon Freeride, puts väck?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wilde" data-source="post: 35010" data-attributes="member: 30105"><p>Jo, håller med om fläskläppen. Värt att nämna är att skillnaden mellan Mach2 Racing och Mach2 är att Racing finns i andra färger och har en annan sorts "finish" på sitt skal, dvs den blänker lite mer (men insidan är densamma). Denna, i mitt tycke, endast estetiska förbättring gör att Mach2 Racing kostar 500 kr mer än en vanlig Mach2. Screamer däremot har samma form och utseende som Mach2 fast sämre kuddar på insidan och är således 500 kr billigare.</p><p></p><p>Vad beträffar S. Freeride så är det konstigt att ingen verkar ha hört talas om denna hjälm som jag trodde var en erkänt bra hjälm sen länge + att det är den hjälm som fått bäst betyg på denna sida (se Utrustning). Jag har sett många åka i den och trodde inte den skulle bli så svår att hitta i affärerna men tydligen är den det nuförtiden. Kanske en mycket äldre modell än vad jag har trott.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wilde, post: 35010, member: 30105"] Jo, håller med om fläskläppen. Värt att nämna är att skillnaden mellan Mach2 Racing och Mach2 är att Racing finns i andra färger och har en annan sorts "finish" på sitt skal, dvs den blänker lite mer (men insidan är densamma). Denna, i mitt tycke, endast estetiska förbättring gör att Mach2 Racing kostar 500 kr mer än en vanlig Mach2. Screamer däremot har samma form och utseende som Mach2 fast sämre kuddar på insidan och är således 500 kr billigare. Vad beträffar S. Freeride så är det konstigt att ingen verkar ha hört talas om denna hjälm som jag trodde var en erkänt bra hjälm sen länge + att det är den hjälm som fått bäst betyg på denna sida (se Utrustning). Jag har sett många åka i den och trodde inte den skulle bli så svår att hitta i affärerna men tydligen är den det nuförtiden. Kanske en mycket äldre modell än vad jag har trott. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon Freeride, puts väck?
Tillbaka
Topp