Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Salomon Gangsta = Wannabee
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonathan_chips" data-source="post: 495570" data-attributes="member: 54672"><p>Det här handlar ju ingenting om att folk inte fattar att åkarna agerar reklampelare osv, det är en tyckes fråga. Det som jag tror ligger bakom att folk tycker att det är fjantigt att ha G-Suit stället är att det långt innan det började säljas blev sådan hype runtomkring det. Det är för många som köpt det bara pga. att det är det ställ som Henrik kör i osv. Visst stället är snyggt men hypen är lite för stor. </p><p></p><p>Tråkigt då det omöjliggjort det för alla som inte vill se ut som alla andra att köpa det.. Är säkert skitluddigt skrivet men är trött och orkar inte lägga ner någon större tid på att göra det här tydligt då jag har bråttom. Det har i alla fall ingenting med det du skrev att göra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonathan_chips, post: 495570, member: 54672"] Det här handlar ju ingenting om att folk inte fattar att åkarna agerar reklampelare osv, det är en tyckes fråga. Det som jag tror ligger bakom att folk tycker att det är fjantigt att ha G-Suit stället är att det långt innan det började säljas blev sådan hype runtomkring det. Det är för många som köpt det bara pga. att det är det ställ som Henrik kör i osv. Visst stället är snyggt men hypen är lite för stor. Tråkigt då det omöjliggjort det för alla som inte vill se ut som alla andra att köpa det.. Är säkert skitluddigt skrivet men är trött och orkar inte lägga ner någon större tid på att göra det här tydligt då jag har bråttom. Det har i alla fall ingenting med det du skrev att göra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Salomon Gangsta = Wannabee
Tillbaka
Topp