Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Salomon Gangsta = Wannabee
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 495668" data-attributes="member: 53337"><p>tycker hypen kring gangsta jackan blivit sjukt stor! men det är inte så konstigt!</p><p></p><p>ÄNTLIGEN! förstår företagen vad det handlar om, dom lyssnar på målgruppen och börjar producera efter förfrågan! detta behövs det sjukt mycket mera av!</p><p></p><p>Tänk om flera företag förstod att det är stora långa jibb jackor som åkarna vill ha, då kommer vi förmodligen se större kläder snart! jag själv som är uppemot 190 cm blev överlycklig när jag fick höra att det inte bara är salomon som kommer göra stora kläder till nästa år, har hört att TJ's promodel kommer vara extra tall för att flera åkare (inklusive TJ) vill ha det!</p><p></p><p>grymt av företagen att göra såhär, vet att även jackan burton love sålt ganska bra jusst eftersom att den är större än vanliga jackor.</p><p></p><p>Så, är det wannabe att köpa en jacka som är stor bara för att det är den enda stora jackan som säljs? man kan inte längre säga att oakleys xxl jackor är stora, eftersom att salomons isåfall borde mortsvara 5XL ungefär.</p><p></p><p>är detta startskottet för större kläder åt jibbarna? längre och bredare jackor? jag tror det iallafall, hoppas det blir så i framtiden!</p><p></p><p>och det är inget wannabe att ha gettosuit, den är fressh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 495668, member: 53337"] tycker hypen kring gangsta jackan blivit sjukt stor! men det är inte så konstigt! ÄNTLIGEN! förstår företagen vad det handlar om, dom lyssnar på målgruppen och börjar producera efter förfrågan! detta behövs det sjukt mycket mera av! Tänk om flera företag förstod att det är stora långa jibb jackor som åkarna vill ha, då kommer vi förmodligen se större kläder snart! jag själv som är uppemot 190 cm blev överlycklig när jag fick höra att det inte bara är salomon som kommer göra stora kläder till nästa år, har hört att TJ's promodel kommer vara extra tall för att flera åkare (inklusive TJ) vill ha det! grymt av företagen att göra såhär, vet att även jackan burton love sålt ganska bra jusst eftersom att den är större än vanliga jackor. Så, är det wannabe att köpa en jacka som är stor bara för att det är den enda stora jackan som säljs? man kan inte längre säga att oakleys xxl jackor är stora, eftersom att salomons isåfall borde mortsvara 5XL ungefär. är detta startskottet för större kläder åt jibbarna? längre och bredare jackor? jag tror det iallafall, hoppas det blir så i framtiden! och det är inget wannabe att ha gettosuit, den är fressh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Salomon Gangsta = Wannabee
Tillbaka
Topp