Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon Gun LAB 06
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Beckmaan" data-source="post: 180439" data-attributes="member: 53635"><p>Tja alla missar. </p><p></p><p>Jag undrar mig lite runt om Salomon Gun-LAB's egenskaper för er som har åkt på den eller bara vet?(!)</p><p></p><p>Har läst lite på forumet men ingen verkar riktigt har åkt på skönheten, dessutom hittar jag bara en rescention (stavning) på den.</p><p></p><p>Fick ett erbjudande från sportlagret med en salomon 916 bidning på som jag bara inte kunde tacka nej till, så jag beställde dessa på bums.</p><p></p><p>Jag åker fort och stort, mycket lössnö när det erbjuds och åker runt 40-50 dagar per säsong, är inget utav en jibber nejnej snurra är inget för mig(rim<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" />)</p><p>Är 190 lång, och är i skinkostymen 80 tjocka kilon.</p><p></p><p>Vad säger ni?</p><p></p><p>Pyssar och Kramizzar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Beckmaan, post: 180439, member: 53635"] Tja alla missar. Jag undrar mig lite runt om Salomon Gun-LAB's egenskaper för er som har åkt på den eller bara vet?(!) Har läst lite på forumet men ingen verkar riktigt har åkt på skönheten, dessutom hittar jag bara en rescention (stavning) på den. Fick ett erbjudande från sportlagret med en salomon 916 bidning på som jag bara inte kunde tacka nej till, så jag beställde dessa på bums. Jag åker fort och stort, mycket lössnö när det erbjuds och åker runt 40-50 dagar per säsong, är inget utav en jibber nejnej snurra är inget för mig(rim:)) Är 190 lång, och är i skinkostymen 80 tjocka kilon. Vad säger ni? Pyssar och Kramizzar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon Gun LAB 06
Tillbaka
Topp