Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon Gun LAB 06
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SALOMONCrew" data-source="post: 181080" data-attributes="member: 64376"><p>Hejsan Beckmaan !</p><p></p><p>S T Gun L är en JÄCKLIGT MKT trevlig skida i Parken som den är gjord för. Om du inte jibbar så kommer skidan inte att leva upp till sitt rätta jag.</p><p>Den "funkar" i pist och offpist. </p><p>Om du bara åker pist och offpist så finns det andra skidor som är mycket bättre och gjorda för det området. </p><p>ps.Jag har provat alla "inte dom billigaste dock" modellerna från Salomons 06-07or. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SALOMONCrew, post: 181080, member: 64376"] Hejsan Beckmaan ! S T Gun L är en JÄCKLIGT MKT trevlig skida i Parken som den är gjord för. Om du inte jibbar så kommer skidan inte att leva upp till sitt rätta jag. Den "funkar" i pist och offpist. Om du bara åker pist och offpist så finns det andra skidor som är mycket bättre och gjorda för det området. ps.Jag har provat alla "inte dom billigaste dock" modellerna från Salomons 06-07or. ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon Gun LAB 06
Tillbaka
Topp