Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon Gun LAB 06
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Beckmaan" data-source="post: 181203" data-attributes="member: 53635"><p>För mig så känns det inte riktigt som att skidan är till för att hoppa runt i parken med om den har en midja på 101 mm, du kanske syftar på Salomon T G L 06/07, men jag är inne på 05/06 som jag redan iförskaffat mig till ett överbilligt pris.</p><p></p><p>Med en midja på 101 så förutsätter jag att den inte är till för att snurra runt i parken med, jag förutsätter inte heller dess pistegenskaper, men att dem borde flyta vidrigt bra i puder förmodar jag (Ska verkligen inte säga för mkt då jag ej testkört dem),</p><p></p><p>Men för parken? njaaae, jag e tveksam, det finns 4 skidor under TGL som är avsedda för parkåkning, som har en betydligt mindre midja och är lättare, jag är tveksam, men vad vet jag, när jag inte testkört dem än!</p><p></p><p>/ Bäckman</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Beckmaan, post: 181203, member: 53635"] För mig så känns det inte riktigt som att skidan är till för att hoppa runt i parken med om den har en midja på 101 mm, du kanske syftar på Salomon T G L 06/07, men jag är inne på 05/06 som jag redan iförskaffat mig till ett överbilligt pris. Med en midja på 101 så förutsätter jag att den inte är till för att snurra runt i parken med, jag förutsätter inte heller dess pistegenskaper, men att dem borde flyta vidrigt bra i puder förmodar jag (Ska verkligen inte säga för mkt då jag ej testkört dem), Men för parken? njaaae, jag e tveksam, det finns 4 skidor under TGL som är avsedda för parkåkning, som har en betydligt mindre midja och är lättare, jag är tveksam, men vad vet jag, när jag inte testkört dem än! / Bäckman [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon Gun LAB 06
Tillbaka
Topp