Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon Gun LAB 06
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gnarnia" data-source="post: 181896" data-attributes="member: 64432"><p>Hej,</p><p></p><p>Ved ikke om der er nogen, der orker hoere paa en skide dansker naar det kommer til ski (eller overhovedet fatter hvad jeg skriver), "but here I go anyway"...</p><p></p><p>Vintersaesonen 05/06 tilbragte jeg i Jackson Hole, Wyoming, og laante en enkelt dag et par 1080 Gun Labs. Det er en helt sensasionel ski i dyb sne. Den er utrolig let (space foam core) og er derfor perfekt til AT. Paa trods af at det er en foam core ski, har den virkelig god stabilitet i hoej hastighed.</p><p></p><p>Jeg kender ikke meget til park ski, men ved dog at dette IKKE er en!!! Radius paa 24.2m, 101 underfoot og 188cm: Big Mountain!!!</p><p></p><p>05/06 1080 Gun Lab bliver naeste aars (06/07) 1080 Gun. Fuldstaendig samme ski, bare ikke produceret i Salomon's LAB Race Factory. Og saa kommer den i fire forskaellige laengder.</p><p></p><p>Hvis du er til backcountry/offpiste er det en af de bedste ski paa markedet - normalt dog et ret dyrt valg. Du kommer til at elske dem!!</p><p></p><p>/Gnarnia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gnarnia, post: 181896, member: 64432"] Hej, Ved ikke om der er nogen, der orker hoere paa en skide dansker naar det kommer til ski (eller overhovedet fatter hvad jeg skriver), "but here I go anyway"... Vintersaesonen 05/06 tilbragte jeg i Jackson Hole, Wyoming, og laante en enkelt dag et par 1080 Gun Labs. Det er en helt sensasionel ski i dyb sne. Den er utrolig let (space foam core) og er derfor perfekt til AT. Paa trods af at det er en foam core ski, har den virkelig god stabilitet i hoej hastighed. Jeg kender ikke meget til park ski, men ved dog at dette IKKE er en!!! Radius paa 24.2m, 101 underfoot og 188cm: Big Mountain!!! 05/06 1080 Gun Lab bliver naeste aars (06/07) 1080 Gun. Fuldstaendig samme ski, bare ikke produceret i Salomon's LAB Race Factory. Og saa kommer den i fire forskaellige laengder. Hvis du er til backcountry/offpiste er det en af de bedste ski paa markedet - normalt dog et ret dyrt valg. Du kommer til at elske dem!! /Gnarnia [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon Gun LAB 06
Tillbaka
Topp