Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Gun
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="micke_moj" data-source="post: 841523" data-attributes="member: 115341"><p>Kör på den som min enda skida, 189 cm och 76kg. har 188 varianten men hade gärna haft något liknande 194cm. </p><p></p><p>Jag hade ingen lust att lägga ut det dubbla för att få en nyare skida och jag ångrar mig inte en sekund. Faktiskt bra isgrepp och när det är uppåkt i backen går dem riktigt stabilt. I vanlig bra preparerad passar den mig utmärkt, stora vida svängar i hög fart.</p><p></p><p>I offpist har den fungerat över förväntan, lättsvängd och flyter tillräckligt. Är ju trots allt inte en galet bred skida. </p><p></p><p>Angående längd håller jag med PlunTzkY. Sen är det ju en riktig höjdare att den inte kostar skjortan heller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="micke_moj, post: 841523, member: 115341"] Kör på den som min enda skida, 189 cm och 76kg. har 188 varianten men hade gärna haft något liknande 194cm. Jag hade ingen lust att lägga ut det dubbla för att få en nyare skida och jag ångrar mig inte en sekund. Faktiskt bra isgrepp och när det är uppåkt i backen går dem riktigt stabilt. I vanlig bra preparerad passar den mig utmärkt, stora vida svängar i hög fart. I offpist har den fungerat över förväntan, lättsvängd och flyter tillräckligt. Är ju trots allt inte en galet bred skida. Angående längd håller jag med PlunTzkY. Sen är det ju en riktig höjdare att den inte kostar skjortan heller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Gun
Tillbaka
Topp