Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
salomon kreation
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fiberteknologi" data-source="post: 519449" data-attributes="member: 75987"><p>jag snackade med en i vemdalens skidshop om spk och han sa att dom var totalt vädelösa?:O Han sa att dom var så breda att det var lika bra att åka i snowboard boots, och nu värkar alla här som har den ha breda fötter så jag måste fråga ifall det är fel av mig som har vanlig bredd på foten att köpa dom? Har problem med benhinnorna så har länge tänkt på Salomon Kreation</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fiberteknologi, post: 519449, member: 75987"] jag snackade med en i vemdalens skidshop om spk och han sa att dom var totalt vädelösa?:O Han sa att dom var så breda att det var lika bra att åka i snowboard boots, och nu värkar alla här som har den ha breda fötter så jag måste fråga ifall det är fel av mig som har vanlig bredd på foten att köpa dom? Har problem med benhinnorna så har länge tänkt på Salomon Kreation [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
salomon kreation
Tillbaka
Topp