Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Salomon L.O.F.T.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Knarren" data-source="post: 131860" data-attributes="member: 33830"><p>Citatat "Du vet att Salomon/Addidas suger ut 3:e världen?" fran pbar</p><p></p><p>Da du verkar insatt i barnarbete och i den globala produktionsproblematiken (pbar) maste jag passa pa att fraga dig hur det ligger till med ovriga varumarken i branschen? Vilka befinner sig pa din svarta lista och vilka klarar din stranga bedommning?</p><p></p><p>Om du lagger ut en lista har sa kan ju ovriga medlemmar pa forumet konsultera ditt arbete innan vi gar och koper var utrustning. Man vill ju inte garna finansiera allman utsugning av tredje varlden... </p><p></p><p>Sa over till vad den har traden egentligen handlade om, Salomon LOFT. Ja, jag har provakt den och maste saga att jag var mycket positivt overraskad. Den ar grymt lattakt men ger tillbaks ordentligt nar man trycker pa. Om du soker en en hogpresterande brada som funkar over allt med dragning mot parken sa verkar det vara ett bra val.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Knarren, post: 131860, member: 33830"] Citatat "Du vet att Salomon/Addidas suger ut 3:e världen?" fran pbar Da du verkar insatt i barnarbete och i den globala produktionsproblematiken (pbar) maste jag passa pa att fraga dig hur det ligger till med ovriga varumarken i branschen? Vilka befinner sig pa din svarta lista och vilka klarar din stranga bedommning? Om du lagger ut en lista har sa kan ju ovriga medlemmar pa forumet konsultera ditt arbete innan vi gar och koper var utrustning. Man vill ju inte garna finansiera allman utsugning av tredje varlden... Sa over till vad den har traden egentligen handlade om, Salomon LOFT. Ja, jag har provakt den och maste saga att jag var mycket positivt overraskad. Den ar grymt lattakt men ger tillbaks ordentligt nar man trycker pa. Om du soker en en hogpresterande brada som funkar over allt med dragning mot parken sa verkar det vara ett bra val. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Salomon L.O.F.T.
Tillbaka
Topp