Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Lord, Längd och Årsmodell
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 591464" data-attributes="member: 46762"><p>Rockern på 21cm får man leta i stjärnorna efter... Jag har ganska många gånger försökt se var någonstans som teknikerna på Salomon finner dessa 21cm, det finns def. ingen rocker i opressat läge, och pressar du ihop skidorna är det ingen skillnad... Det är bara ett vanligt brätte!</p><p></p><p>Jag har inte testat den, men ser fram emot att testa den på skidtestet. Med tanke på spannet och den spänstiga flexen förväntar jag mig en riktigt rolig skida som man kan jobba ordentligt med... Vi får se vem som har rätt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 591464, member: 46762"] Rockern på 21cm får man leta i stjärnorna efter... Jag har ganska många gånger försökt se var någonstans som teknikerna på Salomon finner dessa 21cm, det finns def. ingen rocker i opressat läge, och pressar du ihop skidorna är det ingen skillnad... Det är bara ett vanligt brätte! Jag har inte testat den, men ser fram emot att testa den på skidtestet. Med tanke på spannet och den spänstiga flexen förväntar jag mig en riktigt rolig skida som man kan jobba ordentligt med... Vi får se vem som har rätt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Lord, Längd och Årsmodell
Tillbaka
Topp