Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
salomon, nitro el burton saker?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sandgren2" data-source="post: 131426" data-attributes="member: 52651"><p>Men shit hörni, kom inte av er å börja bråka nu.</p><p>Säg vilka grejor han ska köra på istället och varför. =) de e väll ändå därför han skrev inlägget..</p><p></p><p>Brorsan sässongade i Frankrike förra vintern, nåra veckor innan han stack upp köpte han sej en Burton Uninc, precis en sån som jag kör på nu. Hans pajjade efter inte alls lång tid, nåra veckor bara. Likadant för hans polare som körde på en Burton Jussi, han pajjade även sina Burton P1 bindningar som var från -04. Men jag tycker ändå man ska köra på Burton eftersom dom gör helt klart de bästa prylarna, å när nått går sönder får man nytt nästan DIREKT! Även du bara pajjar en rem på bindningen så får du ny bara du skickar den till Burton.</p><p></p><p>Mina polare som kört/kör Salomon har inte knäckt någon bräda alls, men de har inte vart nöjda med vad dom presterar i backen.. Därför har de flesta av dem bytt till Burton nu.</p><p></p><p>Nitro är jag inte speciellt insatt i så där håller jag bara tyst =)</p><p></p><p>jag tycker fortfarande att Baron, Cartel och Ruler är ett utmärkt val! =)</p><p></p><p>/Sandgren</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sandgren2, post: 131426, member: 52651"] Men shit hörni, kom inte av er å börja bråka nu. Säg vilka grejor han ska köra på istället och varför. =) de e väll ändå därför han skrev inlägget.. Brorsan sässongade i Frankrike förra vintern, nåra veckor innan han stack upp köpte han sej en Burton Uninc, precis en sån som jag kör på nu. Hans pajjade efter inte alls lång tid, nåra veckor bara. Likadant för hans polare som körde på en Burton Jussi, han pajjade även sina Burton P1 bindningar som var från -04. Men jag tycker ändå man ska köra på Burton eftersom dom gör helt klart de bästa prylarna, å när nått går sönder får man nytt nästan DIREKT! Även du bara pajjar en rem på bindningen så får du ny bara du skickar den till Burton. Mina polare som kört/kör Salomon har inte knäckt någon bräda alls, men de har inte vart nöjda med vad dom presterar i backen.. Därför har de flesta av dem bytt till Burton nu. Nitro är jag inte speciellt insatt i så där håller jag bara tyst =) jag tycker fortfarande att Baron, Cartel och Ruler är ett utmärkt val! =) /Sandgren [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
salomon, nitro el burton saker?
Tillbaka
Topp