Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon och Look´s nya turbindningar.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 903189" data-attributes="member: 49358"><p>Har bara sett dåliga bilder på de förr, och även då har iaf jag tyckte att tådelen har varit otroligt lik duke-tån. Så nog visste jag att den skulle vara lik, men det här är ju löjligt! :P</p><p></p><p>Ser ut som att den inte bygger lika mycket som Duke och det är ju positivt. Ett annat stort plus är ju det faktumet att...det inte är Marker som tillverkat den :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 903189, member: 49358"] Har bara sett dåliga bilder på de förr, och även då har iaf jag tyckte att tådelen har varit otroligt lik duke-tån. Så nog visste jag att den skulle vara lik, men det här är ju löjligt! :P Ser ut som att den inte bygger lika mycket som Duke och det är ju positivt. Ett annat stort plus är ju det faktumet att...det inte är Marker som tillverkat den :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon och Look´s nya turbindningar.
Tillbaka
Topp