Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon QST 106, bindning/tour?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SpinL" data-source="post: 1100357" data-attributes="member: 156979"><p>Hade typ samma kravspec. som du i början av säsongen. Mest åktid i skidorter med möjlighet att tura för att finna bra åkning. </p><p></p><p>Körde på marker duke och mina äldre salomon rocker 2 108. Efter runt 40 siddagar med i snitt 1-2 timmar turande per dag är jag väldigt nöjd. Visst finns det lättare men man hinner inte slita ut sig på kortare stigningar.</p><p></p><p>Med tanke på hur mina duke ser ut efter säsongen undrar jag om pinbindningar hade klarat det slitaget. Blir ju väldigt skillnad på åktid om man bara turar relativt om man åker liftnära.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SpinL, post: 1100357, member: 156979"] Hade typ samma kravspec. som du i början av säsongen. Mest åktid i skidorter med möjlighet att tura för att finna bra åkning. Körde på marker duke och mina äldre salomon rocker 2 108. Efter runt 40 siddagar med i snitt 1-2 timmar turande per dag är jag väldigt nöjd. Visst finns det lättare men man hinner inte slita ut sig på kortare stigningar. Med tanke på hur mina duke ser ut efter säsongen undrar jag om pinbindningar hade klarat det slitaget. Blir ju väldigt skillnad på åktid om man bara turar relativt om man åker liftnära. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon QST 106, bindning/tour?
Tillbaka
Topp