Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon QST 106 vs Line Supernatural 100
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JkbDwl" data-source="post: 1082498" data-attributes="member: 161143"><p>Hej</p><p>Står i begrepp att införskaffa nya skidor och har verkligen kört fast i forum/skidtest-djungeln. Jag åker ca 65/35 pist/off-pist, gillar att åka fort och är väl en lite över medelgod åkare. Dock ska tilläggas att jag mer och mer börjar uppskatta äventyr utanför pisten. </p><p></p><p>Säljare i Åre talade sig varm om både QST 99 och 106, ser också på andra forum att framförallt 106 får mycket kärlek. Är det någon har någon åsikt kring hur dessa två står sig i jämförelse med Supernatural 100 som jag personligen fastnat lite för, tänker t ex på pist- kontra offpist egenskaper, fartstabilitet, lättåkt eller inte etc. </p><p></p><p>Synpunkter mottages tacksamt!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JkbDwl, post: 1082498, member: 161143"] Hej Står i begrepp att införskaffa nya skidor och har verkligen kört fast i forum/skidtest-djungeln. Jag åker ca 65/35 pist/off-pist, gillar att åka fort och är väl en lite över medelgod åkare. Dock ska tilläggas att jag mer och mer börjar uppskatta äventyr utanför pisten. Säljare i Åre talade sig varm om både QST 99 och 106, ser också på andra forum att framförallt 106 får mycket kärlek. Är det någon har någon åsikt kring hur dessa två står sig i jämförelse med Supernatural 100 som jag personligen fastnat lite för, tänker t ex på pist- kontra offpist egenskaper, fartstabilitet, lättåkt eller inte etc. Synpunkter mottages tacksamt!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon QST 106 vs Line Supernatural 100
Tillbaka
Topp