Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Rocker 122 eller Atomic Bent Chetler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hermansson17" data-source="post: 997758" data-attributes="member: 139511"><p>så du skulle rekommendera R2:an? står nämligen och fundera på samma sak. båda verkar riktigt goa men vad jag läst så har R2:an lite nya grejer som att den inte har någon stålkant på tipen och att den inte är så fladdrig i pisten. Bent Chetlern har jag inte riktigt fått någon riktig info om men du kanske är rätt person att fråga om just dessa två skidorna? </p><p></p><p>i övrigt är jag 172 cm lång och väger 70 pannor, skulle se mig som en medelgodåkare som väljer puder före allt annat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hermansson17, post: 997758, member: 139511"] så du skulle rekommendera R2:an? står nämligen och fundera på samma sak. båda verkar riktigt goa men vad jag läst så har R2:an lite nya grejer som att den inte har någon stålkant på tipen och att den inte är så fladdrig i pisten. Bent Chetlern har jag inte riktigt fått någon riktig info om men du kanske är rätt person att fråga om just dessa två skidorna? i övrigt är jag 172 cm lång och väger 70 pannor, skulle se mig som en medelgodåkare som väljer puder före allt annat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon Rocker 122 eller Atomic Bent Chetler
Tillbaka
Topp